05-07-2015

"I Love Summer" Tag

Ik heb deze tag een aantal keer langs zien komen. En wanneer is nou de beste tijd om deze in te vullen dan met deze hete dagen?

Uitzicht uit ons appartementje gisterenavond. Wat hou ik van zomeravonden!
Wil je weten wat mijn favoriete zomer liedje is, en wat ik het liefste drink in de zomer? Lees dan gauw verder.


Wat is je favoriete ijsjessmaak?

Als laatste heb ik een Cornetto gegeten, waar ik werkelijk dol op ben. Dit zal ik dus altijd kopen bij in de supermarkt. Helaas zijn ze de laatste dagen steeds uitverkocht, maar gelukkig had ik er nog een paar in de vriezer liggen.

Bij een ijssalon kies ik wel altijd iets met citroen of meloen smaak. Heerlijk verfrissend!

Welke kledingstukken vind jij 's zomers onmisbaar?

Ik denk dat ik dan toch wel voor een jurkje ga. Rokjes kruipen altijd bij mij naar boven en daar heb ik gelukkig geen last van met een jurk. En natuurlijk een zonnebril (oké, het is accessoires, maar ik heb het echt nodig op de fiets).

Wat is je favoriete zomerse drankje?

Overdag drink ik eigenlijk gewoon water. Ik de avond vind ik het wel lekker om een glas koude rosé te drinken om af te koelen. Niet te veel alcohol natuurlijk met dit warme weer, maar af en toe een glaasje kan wel.

Wat is je favoriete activiteit in de zomer?

Eigenlijk word ik altijd erg traag met warm weer. Ik heb het altijd al erg warm, dus de winter is eerder mijn seizoen. Wat ik wel erg leuk vind om te doen met warm weer, is picknicken! Heerlijk een stokbroodje eten met wat kruidenboter in de schaduw... ja dat kan ik wel waarderen.

Hoe ziet jouw typische make-uplook er uit?

Op warme dagen draag ik niet veel make-up. Oogschaduw heb ik wel altijd op, maar dan geen eyeliner (die loopt wat sneller uit). Lippenstift hangt ook echt van de dag af, maar meer make-up zou er gewoon af zweten. Ik hou het dus lekker simpel.

Wat is je favoriete zomer liedje?

Om eerlijk te zijn, heb ik niet echt een zomer liedje. Vaak ga ik wel oude zomerhits luisteren, maar dat is eerder dat ik in mijn "foute muziek" fase zit in de zomer (geen idee waarom).


Welk zomers gerecht eet je het liefst?

Salade is zeker mijn favoriet! Lekker fris en koud, en je hoeft geen gas/oven/magnetron te gebruiken wat weer extra warmte afgeeft.

Wat is jouw ultieme zomer Do It Yourself?

Ik heb niet echt DIY's in de zomer. Als met de plantenspuit rondspuiten in de kamer om het af te koelen er eentje is... dan dat! Verder niet eigenlijk.

Wat voor geurtje draag je 's zomers?

Ik de zomer draag ik weinig geuren omdat ik bang ben om beesten aan te trekken. Een favoriete geur heb ik dus niet echt. De laatste tijd heb ik wel DKNY - Be Delicious gebruikt, maar die is nu helaas op.

Welke plannen heb je voor deze zomer?

Wij hebben niet echt plannen. Wel gaan we een weekendje weg, maar misschien komt daar wel een artikel over.
Verder denk ik dagjes weg in Nederland, misschien een keertje naar Luxemburg... Nog geen vaste plannen dus. Wat ik wel heel graag wil doen, is een aantal boeken lezen! Ik neem er nooit de tijd voor, nu is het perfecte moment daarvoor.


Hoe ziet jullie ultieme zomer eruit?


Tot de volgende keer!


Laura

8 opmerkingen:

  1. Je hebt m heel leuk ingevuld! Lou bega is een lekker liedje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ingevuld en een jurkje zit veel fijner dan een rokje inderdaad. Lou Bega!! Wow dat is lang geleden. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een salade in de zomer is gewoon top voedsel! Lekker fris en het valt niet zo zwaar. Wat leuk dat je een weekend weg gaat. Dagjes weg zijn ook altijd zo fijn! Dat zijn in ieder geval leuke plannen voor de zomer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tag, wordt er helemaal vrolijk van! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke antwoorden, heel vrolijk!
    Love summer!
    Liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag! Ik vind good old cornetto ijsjes ook erg lekker! Ook voor een magnum kun je me wakker maken! En als ik in Maastricht ben ga ik wel eens naar de Australian! Gaan jullie daar ook wel eens naartoe?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik loop er vaak genoeg langs, maar om eerlijk te zijn heb ik er nog nooit iets gehaald. Als ik ijs haal, dan bij Luna Rossa (zooooo lekker!!). Als je weer eens in Maastricht bent, moet je daar zeker langs gaan :)

      Verwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura