01-07-2015

Opgemaakt juni 2015

Wauw, de maand is weer omgevlogen! Niet te geloven dat we al in juli zitten.
Zoals jullie vorige maand gezien hebben, hadden we toen niet echt veel producten opgemaakt. Deze maand hebben juist wel veel opgemaakt. Heerlijk om je kasten langzaam te legen, om plaats te maken voor nieuwe producten.


Ik begin met twee producten die niet op de foto staan, namelijk de Timeless Truth maskers.
Samen met mijn moeder hebben we deze gebruikt. Omdat er nog tamelijk veel vloeistof in de zakjes zat, wilde ik deze niet meenemen.
Het waren echt enorm fijne maskers en we hadden samen de grootste lol (lees hier het artikel).



Verder gaan we met de douche- en andere verzorgingsproducten. 


Als eerste maakten we een Syoss Conditioner Repair Therapy op. Dit blijven toch zeker mijn favoriete conditioners, vooral omdat mijn haar heel snel klit. Jammer dat deze op is, maar gelukkig hebben we nog een nieuwe fles staan.

Kelvin gaat altijd heel snel door zijn deodoranten heen. Zoals elke maand, maakt hij zijn favoriete deodorant 8x4 Musk op. Deze maand zelf twee!

Zoals ik al eerder zei, klit mijn haar enorm snel. Elke gebruik ik daarom Dove Hair Therapy Anti-Klit & Care Spray. Ik ben gek op dit product. Als je moeilijk haar hebt dat continu aan het klitten is, gebruik dit. Ze hebben ook nog een gele variant, die ik nét ietsje fijner vind, maar eigenlijk werken ze beide gewoon top! Ik ben daarom al weer aan een nieuwe fles begonnen.


En dan de beautyproducten! Wie wel eens vaker op de blog kijkt, weet dat ik met een Project 10 Pan bezig ben. Tot nu toe heb ik twee producten daarvan opgemaakt.


De Sephora Smoothing primer en MAC Expensive Pink zijn helemaal op gegaan. Ik kreeg vaak de reactie dat het zonde is om make-up producten op de maken, maar zo zie ik het helemaal niet. Het is juist zonde om de producten niet te gebruiken en ze te laten bederven.

En dan kunnen jullie mij zien in de DKNY Be Delicious parfum. Een heerlijke geur voor de zomer, jullie snappen wel waarom deze er snel doorheen gegaan is.

Het oogpotlood vond ik toevallig in een lade. Er komt helemaal geen kleur meer vanaf, zelfs niet nadat ik het geslepen heb. Ik kan niet meer zien welk merk het is, maar dat maakt niet uit. Hoppa, weg ermee!

En dan eindigen we met wat saaiere producten.


De welbekende wattenschijfjes en wattenstaafjes van de Kruidvat gaan er zo snel doorheen bij ons. Ik heb twee piercings die ik elke dag schoonmaak, waardoor de wattenstaafjes als een sneltrein er doorheen gaan. Gelukkig zijn ze beide budget proof!

Door dit warme weer krijg ik een erg droge huid. Mijn The Body Shop Vitamin E Nourishing Night Cream gebruikte ik daarom best vaak, soms zelfs overdag. Ik weet dat dat niet de bedoeling is, maar af en toe had ik die extra voeding nodig. Ik vond het een erg fijne crème, alleen is de geur een beetje raar.

Als laatste hebben we een tester van Collistar Firming Talasso Scrub opgemaakt. We hebben er een review over geschreven, dus jullie weten onze mening al hierover.


Ja, deze maand hebben we lekker veel producten opgemaakt. Ik ben benieuwd of we komende maand weer zo veel gaan gebruiken.


Wat hebben jullie allemaal opgemaakt deze maand?

Tot de volgende keer!

Kelvin & Laura

6 opmerkingen:

  1. Oeeeh dat doet me er aan herinneren dat ik nieuwe wattenschijfjes nodig heb (want die heb ik dus opgemaakt)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap werk en ik vind het juist goed dat jij make-up helemaal opmaakt voordat je nieuwe koopt! Heel verstandig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie spullen, maar jeetje, wat gaat die deo snel! Knap dat je die MAC op hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel verstandig om eerst make-up op te maken en dan pas nieuwe producten aan te schaffen. Dit probeer ik ook te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG, Mac expensive pink.. op?? Knap werk! Nouja, hij is ook wel erg mooi natuurlijk.. Ik heb hem ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura