18-07-2015

Project Finish Five by Fall

Nu ik steeds meer producten probeer op te maken, heb ik de smaak te pakken. Hoewel mijn Project 10 Pan nog bezig is (ik ga er een maand langer mee door, waardoor de update ook een maand wordt uitgesteld), wil ik een volgend project beginnen: Finish Five by Fall. 
Het doel is dus om 5 producten op te maken voordat de herfst begint.


Ik heb bij mijn vorige projecten gemerkt dat vele van jullie het zonde vinden om producten op te maken. Aan de ene kant snap ik het wel, omdat je je geld eraan uitgegeven hebt, en het dan op is. Ik wil juist plezier ervan hebben voordat het gaat bederven. Deze producten heb ik al een tijdje in mijn collectie of ik gebruik het niet omdat ik niet wil dat het op gaat. Super zonde natuurlijk om het niet te gebruiken omdat je bang bent dat het op raakt!

In totaal heb ik 7 producten gekozen, zodat ik nog wat afwisseling heb. Mijn doel is om in ieder geval 4 producten helemaal op te maken, of dat ik veel vooruitgang boek.

MAC Cremesheen Glass - Delight


Deze lipglass vind ik enorm mooi, geen idee waarom deze achter in mijn collectie beland is. Gelukkig is deze nog niet bedorven, maar ik heb deze echt al veel te lang. Snel opmaken dus voordat ik het moet gaan weggooien! 


Het streepje aan de zijkant geeft aan waar ik nu ben.

MAC - Fix +

Fix+ vond ik nooit echt geweldig, maar het is heerlijk om te gebruiken tijdens de zomer. Heerlijk verkoelend en het ruikt ook nog eens lekker. Dit is dus het ideale moment om het te gebruiken. Ook deze heb al ik echt een aantal jaar, dus het wordt nu echt tijd om lekker te gaan sprayen.


Ook hier geeft het streepje aan waar ik nu begin.

Hema Long Lasting Lipstick - 01

Het is zomer, dus de felle kleuren kunnen tevoorschijn komen! Deze roze kleur past daar helemaal bij. De lipstick is mat, dus het wordt best moeilijk deze op te maken, maar ik ga mijn best doen.
Zoals jullie zien, heb ik nog maar weinig hiervan gebruikt, en ook deze heb ik weer een tijd in mijn lade liggen. Hoppa, lekker smeren!



Hier kan je goed zien dat het nog praktisch nieuw is.

Sephora Lipliner - Funky Fuchsia

Geen idee waarom ik deze heb, want ik gebruik nooit lipliner. Tijdens het uitpluizen van mijn lade kwam ik deze tegen. Ik vond dat deze perfect bij de lipstick zou passen, dus dat kan ik dan mooi combineren. 
Op een stukje papier schrijf ik de lengte van de lipliner op, zodat ik de vooruitgang bij kan houden.


MAC Lustreglass - Flashmode

En nog een lip product! Ik weet niet wat me bezielde toen ik deze lipglass kocht, maar ik vind het vreselijk. Ongelofelijk veel glitter en het plakt ook heel erg. Maar om eerlijk te zijn, ik wil niet zomaar mijn geld weggooien, het blijft tenslotte MAC. Misschien gaat het beter als ik het over de lipstick ga dragen, we zullen het zien. Ook hier geeft het streepje aan waar ik begin.


Benefit Creaseless Cream - Stiletto


Ik heb deze oogschaduwbasis letterlijk maar 2 keer gebruikt. Aan de rand gaat het al samentrekken, wat een teken is dat het gaat uitdrogen. Het wordt dus tijd dat ik deze snel ga gebruiken! Het is wel een enorm moeilijke kleur om te gebruiken, maar ik weet zeker dat ik een manier ga vinden. 
Ik verwacht niet dat ik deze op ga krijgen, maar ik wil een manier vinden om deze te gebruiken en er zo van te kunnen genieten.


Sleek blush - Rose Gold

Ook deze blush verwacht ik niet op te maken. Het is werkelijk een prachtige kleur die perfect is voor de zomer of herfst. Ik vind het zo mooi, dat ik het maar weinig gebruikt hebt. 
Ik ga nu gewoon genieten van deze prachtige kleur, en ik zie wel hoe ver ik kom. Als ik het ijzertje raak, is het een wonder!



Ik weet niet of ik 5 producten helemaal op krijg, maar ik ben zeker van plan veel vooruitgang te boeken voor de herfst.
Elke maand zal ik een update plaatsen.



Welke producten zouden jullie op willen maken?


Tot de volgende keer!

Laura

8 opmerkingen:

  1. Je hebt een hoop mooie producten die je lekker kunt opmaken. Ben zelf benieuwd naar MAC Fix.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee! De Hema lipstick ziet er erg goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het weer mooie producten hoor! Tja, ik ben ook zo iemand die het zonde vind iets op te maken, maar je koopt ze natuurlijk wel om te gebruiken. Dubbel hè :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie producten, de sleek rose gold is mijn standaard blush en ik heb er al een aantal van versleten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MAC Cremesheen Glass - Delight! Love die ! Echt een fave! Kus kus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die MAC gloss is te mooi om op te maken, vind m zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie producten! De Hema lipstick vind ik erg mooi :). Lijkt mij trouwens best lastig om alles op te maken haha, vind het zelf snel zonde denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura