09-09-2015

7 dingen die je kan denken als je wakker wordt


Natuurlijk denk iedereen wat anders als je wakker wordt. Soms heb je van die heerlijke dagen waar je met een warm zonnetje wakker wordt... Maar dat is zeker niet altijd zo!
Ik ben benieuwd of jullie je hierin herkennen...


1. Wat is mijn kussen nat, heb ik zo erg zitten kwijlen?!
Ja waarschijnlijk wel... Je was zo ondersteboven van je eigen schoonheid dat je met je mond open in slaap bent gevallen.
En die opgedroogde tong die aanvoelt alsof hij breekt, dat is bijzaak.

2. Mijn tenen vallen eraf.
Wie zegt dat ik het over het wakker worden heb in de ochtend? Midden in de nacht vindt jou lichaam het natuurlijk geweldig om jou trucjes te tonen! "Kijk hoe ver jouw tenen de andere kant op kunnen staan als ik deze spieren aan span. Knap toch?"

Bron

3. Nee het is nog geen etenstijd... (voor de kattenliefhebbers)
Als je een kat hebt, weet je precies wat ik bedoel. Tot 7 uur wachten op het feestmaal is niet te doen. Omdat wij de onderdanen zijn, moeten we er maar aan geloven dat we om 5 uur wakker gemaakt worden om onze meester te voeren.


4. Waar is mijn arm?
Af en toe val je zo raar in slaap, dat jouw arm gevoelloos wordt. Midden in de nacht ben je dan "je arm kwijt". Na even zoeken voel je een levenloos stuk vlees... dat zal je arm wel zijn!

5. Ah sh*t, vergeten mijn make-up eraf te halen
Alle dames hier kennen dit wel. Na een avondje stappen ben je vergeten je gezicht schoon te maken. De volgende ochtend zit natuurlijk heel je kussen onder en zie je eruit als een panda. Nu maar hopen dat die lekkere hunk naast jou dit niet gezien heeft.

6. Nee, dat kan niet... de wekker is kapot.
Hoe kan de wekker nu al afgaan? Ik ben echt letterlijk net in bed gestapt!

7. Huh, maar het was toch zaterdag?
Nee hoor, het is pas donderdag, dus je moet nog 2 dagen werken voordat je eindelijk kan uitrusten. Thanks brain for this epic mindfuck.


Wat denk jij als je wakker wordt?


Tot de volgende keer!

Kelvin & Laura

8 opmerkingen:

  1. Hahah leuk geschreven en over de arm ook wel herkenbaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah bah nummer 4! Dit heb ik zo vaak. Mijn arm is op dat moment DOOD ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, ik denk meestal: "huh, nu al, ik ben net gaan slapen"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hilarisch artikel zeg xD
    Ik herken de punten: 1, 2 en 4. Die armen... tja die moet je echt levend houden, ik schrik altijd als ik merk dat mijn arm erg gevoelloos is maar vaak val ik daarna meteen weer in een diepe slaap :')

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha 6 en 7 en dat van de kat natuurlijk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha vooral die make-up. En dan hopen dat er niets op het kussen achterblijft.. want oei, dan is vriendlief niet zo blij!

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura