02-09-2015

Bedankt voor deze foundation-tester

Bron
Ik vind het altijd super leuk om testertjes te krijgen in een winkel of bij een bestelling. Voor mij is dit dé manier om met een product kennis te maken en er misschien verliefd op te worden (al ietsje té vaak gebeurd).

Maar als het gaat om foundation, is het gewoon echt een ramp.
Ik snap dat je vaak jouw kleur niet krijgt als je het toegestuurd krijgt bij een pakketje, hoe kunnen zij nou weten welk huidtype je hebt?

Voor mij gaat het vooral om de testers die je krijgt in een winkel. Nogmaals, super aardig hoor, maar als iemand mij de kleur "dark" geeft weet ik al genoeg. 

Eigenlijk is het altijd weer de verrassing of ik als Zwarte Piet (nee, dit is geen discriminatie) of een indiaan (nope, nog steeds geen discriminatie) eruit kom te zien...

Dit is trouwens de tint "fair", zou je niet zeggen?
Het is zo ongelofelijk zonde dat ze nooit een fatsoenlijke kleur geven, want vaak vind ik de substantie wel erg fijn en ruikt het ook nog eens lekker!
En ik weet dat ik naar de winkel kan gaan om een tester te halen in mijn kleur, maar dat vind ik te omslachtig. Ik wil gewoon lekker thuis zitten te prutten met de foundation zonder er echt over na te hoeven denken.

Misschien zou het iets zijn, om een testertje te maken met twee verschillende kleuren zodat je zelf jouw perfecte kleur kan mengen? Ik vind het zo zonde om ze steeds te moeten weggooien (hoewel het wel grappige momenten oplevert!).


Ik hoop dat jullie wel geluk hebben met de kleuren die jullie krijgen. 

Nogmaals, dit is geen haat-artikel tegenover make-up bedrijven of dat ik niet blij met testertjes ben, maar het is gewoon zonde...


Kennen jullie deze "frustratie"?


Tot de volgende keer!

Laura

18 opmerkingen:

  1. Haha die foto! Heb er geen laat van sinds ik estee lauders sheer tints heb. Lichter als foundation maar past zich aan aan je huidskleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap wel wat je bedoeld, daarom gebruik of test ik nooit foundation uit een tester,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh god, ja! En als je dan om professionele hulp vraagt in een parfumerie, kom je als nog met een tint te donker thuis... -.- Ach, goed blenden biedt voorlopig nog een oplossing haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, dit is één van de redenen dat ik nooit aan foundation begonnen ben :')

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit haat ik echt! Ik ben zelf erg bleek en bijna alles is te donker voor me. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha dat is de kleur fair? hmmm no.. lol. en ik heb ook het gevoel dat ze er vaak maar wat ingooien als je een tester krijgt hoor :p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha geweldig. Maar niet herkenbaar, want ik kom amper in winkels waar je testers krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha zo grappig! Gelukkig heb ik deze fout eigenlijk nog nooit gemaakt. Ik let héél goed op haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herkenbaar hoor, verder krijg ik altijd, echt altijd overal antirimpelcremes toegestopt, niet leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja ik ook! Natuurlijk kan het nooit kwaad om vroeg te beginnen met smeren, maar ik vind dat mijn huidje er nu nog goed genoeg uit ziet ;)

      Verwijderen
  10. Ik ga eigenlijk zelden naar winkels waar ze testers geven (als in ik koop bijna al m'n makeup bij MAC) maar dit moet echt frustrerend zijn. Dan kan je beter gewoon géén tester krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik gebruik bijna nooit foundation haha! maar ik heb dat wel eens bij ander mensen dat je die lijntjes zie haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb weleens een foundation sample gehad waarbij je de kleuren kon mengen en dat was best handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga helemaal stuk, dit is zooo herkenbaar. ALTIJD veel te donker. Het idee van dat testertje met twee verschillende kleuren vind ik trouwens een goeie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het staat je echt heeeeel leuk :')
    Ik probeer die testertjes nog niet eens, ik weet gewoon dat ze niet passen bij mijn bleke huid. Ik heb sowieso een haat-liefde verhouding met foundation. Ik gebruik het alleen bij cosplays of als ik naar de Elf Fantasy Fair ga (om mooi op foto's te verschijnen).

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura