19-10-2015

#Boektober: Instagram Challenge

Bron: By Dagmar Valerie
Dagmar van By Dagmar Valerie heeft #Boektober opgezet, een actie om in de maand oktober meer boeken te lezen.
Afgelopen week was er bijbehorend een Instagram Challenge. Vandaag deel ik met jullie deze foto's!


Dag 1: Favoriete boek(en)


Alle boeken van Harry Potter heb ik met heel veel plezier gelezen. Deel 3, "Harry Potter en de gevangene van Azkaban" is en blijft mijn favoriet. Ik denk dat dat vooral komt omdat Sirius hier voor het eerst voorkomt, mijn favoriete karakter.
Ook De Hobbit is een boek dat ik verslonden heb. Zo ongelofelijk knap hoe Tolkien zo'n wereld te creëren!
Voor de rest ben ik gek op alle boeken van Terry Pratchett. Ook dit zijn weer fantasy boeken, over de Discworld. Zoals je wel kan merken, ben ik gek op fantasy boeken!

Dag 2: Indrukwekkende cover



Ik heb deze cover gekozen, omdat het eens wat anders is dan alle standaard boeken. Het ziet er gewoon heel natuurlijk uit, waar ik wel van hou.

Dag 3: Currently Reading



Ik ben nog steeds bezig met "Een storm van zwaarden", wat een heerlijk en spannend boek is van de boekenreeks van Game of Thrones. Met een lekker kopje thee erbij kan ik helemaal bevangen worden door een goed boek.

Dag 4: Lekkere leessnack



In deze tijd van het jaar, kan ik natuurlijk alleen maar pepernoten kiezen! Zoooo lekker!

Dag 5: Quote uit boek



En weer komt Terry Pratchett voor! Zijn quotes zijn zo goed, ik krijg er nooit genoeg van.

Dag 6: Bookface



Ik heb niet echt een "bookface". Vaak ben ik super geconcentreerd als ik aan het lezen ben, of geniet ik van de spanning.

Dag 7: Heerlijke leesplek



Ik lees altijd super graag in mijn bed. Lekker warm en zacht, en voor het slapen is het de perfecte manier voor mij om even te ontspannen.


Dit was de Instagram Challenge! Ik vond het hartstikke leuk om er aan mee te doen. Heb jij ook mee gedaan?

Volg je ons trouwens al op Instagram?


Tot de volgende keer!

Laura

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n overzicht van deze challenge :D Ik heb op Instragram veeel mensen hierover zien posten. Ik wilde wel graag meedoen maar ik lees niet veel eigenlijk. Ik kom er gewoon nooit aan toe, behalve in de vakanties. De Harry Potter boeken zijn ook echt een favoriet van mij, echt een jeugdsentiment ~

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat er een challenge van bestond. Zelf doe ik niet echt mee. :) De hobbit en harry potter boeken hebben wij thuis ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deel drie is ook mijn favoriet, maar dan vanwege Remus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wilde zo graag meer gaan lezen deze maand, maar tot nu is er nog zo weinig van terecht gekomen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke boeken allemaal!
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je zo goed mee doet aan deze challenge. Zelf lees ik ook graag als ik op bed lig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind jouw pepernoten-boek-foto echt geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Originele challenge, leuke foto's :-) mijn ultieme leesnack is chocolade, omnomnom.

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura