15-10-2015

Een bloemetje zegt 1000 woorden



Een bloemetje zegt duizend woorden. Je hoeft niks te zeggen of te doen, zij zeggen de woorden voor jou...


Bloemen zijn er voor zo veel verschillende situaties. Liefde, een bedankje, sterkte,... voor alle situaties geven ze de liefde over die je aan iemand wilt geven.

Ik merk zelf, dat bloemen veel te weinig gegeven worden. Hier in Nederland valt de prijs ook reuze mee, vergeleken met de prijzen in bijvoorbeeld België.


Dus waarom geven we niet gewoon eens een bloemetje? Je hebt niet altijd een reden nodig om een bosje te geven, dat je van iemand houdt is al reden genoeg.

Ik moet toegeven dat ik het zelf ook veel te weinig doe...
Maar geef toe, de kamer ziet er meteen een stuk vrolijker uit en je hebt er vaak toch wel een week plezier van! Elke keer dat ze naar jouw bouquet kijken, zullen ze aan je denken.

Geef eens een bosje bloemen aan iemand ter verrassing. Zeker weten dat ze het waarderen.


Geef jij wel eens zomaar een bosje bloemen aan iemand?


Tot de volgende keer!

Kelvin & Laura

10 opmerkingen:

  1. Nee maar t is idd super leuk om n bloemetje te krijgen! Zou idd vaker moeten gebeuren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zowat het fijnste cadeautje om te geven én te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geef zelden bloemen, waarschijnlijk omdat ik zelf ook niet graag bloemen krijg. Vind 'n vrij nutteloos cadeau. Attent, dat wel, maar verder heb ik er weinig mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou er echt van om bloemen te krijgen, misschien ouderwets. Maar ik word er gewoon blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat je helemaal gelijk hebt! Bloemen worden vaak een beetje onderschat als cadeau of kleinigheidje heb ik het idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geef mijn moeder bloemen en niet alleem op moederdag. Geef ze mezelf ook wel kado want mijn man vergeet dat gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb eigenlijk niet veel met bloemen, ik vind het wel leuk om te geven (vooral de mensen die het ook waarderen), maar om zelf te krijgen... Bloemen en planten gaan toch altijd dood hier bij ons :')

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bloemen geef ik eigenlijk bijna nooit zomaar. Meestal bij verjaardagen enzo. Heeeel soms als ik bij iemand op visite ga. Zelf vind ik het wel leuk om bloemen te krijgen, maar ik krijg ze nooit:-p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bloemen geven en kopen doe ik veel te weinig eigenlijk. Ik vind het altijd zo leuk als ik een bosje bloemen krijg maar meestal gebeurd dat alleen tijdens speciale gelegenheden. Ik vind het persoonlijk ook meer een lente ding. Ik denk dat het een nieuw goed voornemen wordt voor 2016 :) meer bloemetjes geven~

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura