17-01-2016

Sunday Music #2


Vorige week hebben we voor het eerst onze Sunday Music met jullie gedeeld, en wat vonden jullie het leuk! Daarom vandaag het tweede deel van een aantal heerlijke ontspannende liedjes.

Wij wensen jullie allemaal een heerlijke zondag. Ga lekker op de bank hangen met een kopje koffie, thee of warme chocolademelk en geniet van deze muziek.

John Mayer - Waiting on the World to Change



Ruth B - Lost Boy



James Bay - If I Ain't Got You



Nico & Vinz - That's How You Know



Yiruma - Kiss the Rain



Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou




Wil je meer ontspannende muziek luisteren? Bekijk dan ook onze vorige Sunday Music.


We hopen dat je weer hebt genoten van deze kleine afspeellijst.

Hele fijne zondag!


Kelvin & Laura

7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen. Ben ik officieel oud? Ik ken geen enkel nummer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nee hoor, we hebben de nummers uitgezocht op het feit dat ze wat minder bekend zijn. Wij vinden lost boy erg mooi.

      Verwijderen
  2. Net zoals Nesrin ken ik geen enkel van deze songs, woops!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn het leuke nummers. Paar kende ik zelf niet, maar ze zijn wel super mooi. Ruth B - Lost Boy super mooie nummer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om jullie sunday music te zien/horen! Ik moet zeggen dat ik zelf niet zo snel naar dit soort muziek luister, maar een aantal ken ik wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah Mag ik dan bij jou <3 Heerlijk nummer! En thnx voor t delen, ik kende van If I Ain't Got You alleen de Alicia Keys versie maar deze is ook erg mooi, die kende ik nog niett!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je dit deelt en dat laatste nummer vind ik heel chil! haha treur niet - ode aan het leven is ook heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura