03-02-2016

Wij gaan naar de Perspresentatie Pinkpop 2016!


Say Whuuut?! Ja, je leest het goed. Wij gaan woensdag 17 februari naar de perspresentatie van Pinkpop 2016 waar ze alle artiesten bekend gaan maken!

Ik had dit echt niet aan zien komen...

Twee jaar geleden ben ik voor het eerst naar een festival geweest, en dat was Pinkpop. Ik heb echt zo ongelofelijk genoten, dat ik per se weer wil gaan dit jaar. Dat de Red Hot Chili Peppers komen, belooft namelijk al veel goeds.

Ook al weet ik dat de 17e de line-up bekend gemaakt wordt, keek ik wel geregeld op de officiële website of er nieuws was. En toen zag ik dat ze een winactie hielden. Je moest een simpele vraag beantwoorden, en dan kon je een toegangsbewijs winnen voor de perspresentatie. Ik verwachtte dat er honderden mensen aan mee zouden doen, dus ik stuurde gewoon voor de gein ook een mailtje met het antwoord.

En dan kreeg ik gisteren mail... "Beste Laura, gefeliciteerd....". Eerst dacht ik dat het een grap was, maar al snel bleek dat ik wel degelijk geluk had. Na mijn begeleider meteen lief te hebben aangekeken, was het geen moeite om de dag vrij te krijgen. Ook Kelvin heeft een flexibel rooster, waardoor we samen kunnen gaan.

We zijn enorm benieuwd welke artiesten zullen optreden tijdens Pinkpop 2016. Natuurlijk gaan we er een uitgebreid verslag over schrijven, en misschien filmen we zelfs wat! Zal dit ons eerste filmpje worden?? Wie weet....


Gaan jullie deze zomer naar een festival?


Tot de volgende keer!

Kelvin & Laura

11 opmerkingen:

  1. Wat tof dat jullie hierheen mogen! Heel veel plezier alvast. Ben enorm benieuwd naar de line-up.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omg, hoe gaaf! Geniet ervan, ik kijk uit naar de foto's en heel misschien een filmpje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk! Wij hebben ook al wat festivals op de planning staan, laat de zomer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woehoe, dit heeft je vast een vreugdedansje opgeleverd. Filmpje zou natuurijk vet zijn voor ons lezers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf! Een filmpje zou wel heel cool zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Wat gaaf! En zou graag meegenieten aan de hand van een filmpje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je naar Pinkpop.
    Hoppe maak je der een filmpje van

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leukk :D Echt tof!
    Ik ben nog nooit op Pinkpop geweest maar het lijkt me wel leuk om eens te gaan. Ik ben zelf vorig jaar voor het eerst naar festivals geweest maar dan vooral dance festivals zoals Mysteryland en Solar. Die zijn allebei erg leuk ook~

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura