12-04-2016

Project Pan | Sunshine Edition #1 (Collab met Placefuly.nl)


De laatste tijd ben ik bezig wat oudere make-up producten op te maken. Ik dacht toen, het is eigenlijk veel leuker om het "met iemand samen" te doen. Niet dat je dezelfde producten gebruikt, maar dat je elkaar een oppepper kan geven als het wat moeilijker gaat.
Dalinka van Placefuly.nl leek het wel wat!

Ik had laatst in een Whatsapp groep met een aantal bloggers gevraagd of iemand mee wilde doen aan een Project Pan. Dalinka was eigenlijk meteen enthousiast en we begonnen een beetje te brainstormen hoe wij dit gingen aanpakken.

Voor wie Project Pan niet kent... Hier kies je een aantal (make-up) producten uit, en probeert deze op te maken (of de "Pan", het ijzertje te raken) in een bepaalde tijd.

Het is een hele uitdaging om voor een langere tijd dezelfde producten te gebruiken. Het leuke hiervan is wel, dat je hierdoor van een product gaat houden, of merkt dat het eigenlijk toch niet zo'n fijn product is.

Wij kozen 7 producten uit die wij voor het einde van de zevende maand willen opmaken. Omdat dit in de lente/zomer is, kozen wij voor de naam "Sunshine Edition".
Een keer per maand geven wij een update over hoe ver we zijn

De producten die ik gekozen heb, zijn:

Therme Japanese Sento Body Scrub Mask



Deze scrub staat al tijden in onze douche, en ik gebruik het bijna nooit. De geur is goddelijk, dus ik wil deze enorm graag gaan gebruiken.
Ook kan scrubben geen kwaad! Ik wil immers mijn mooie gescrubte benen laten zien als ik weer rokjes kan dragen.


Ik vond het best moeilijk om te markeren waar ik ben. Hopelijk is deze foto genoeg om aan te geven hoeveel product er nog in zit (best veel...)

Benefit Creaseless Cream Shadowliner - Stiletto



Deze creamliner gebruik ik als oogschaduwbasis. Ik kan namelijk geen gelliner/creamliner aanbrengen, het lukt me gewoon niet!
Hoewel dit een moeilijke kleur is om als basis te gebruiken, merk ik dat het een prachtig effect geeft met een "gouden" oogschaduw eroverheen. Je krijgt dan een beetje een donker rosé-goud effect.
Dit gaat wel een pittige worden om op te maken, maar ik ga zeker mijn best doen.

MAC Pearlglade Intense Eye Liner - Undercurrent



Dit MAC product heb ik al tijden in mijn stash, en heb het bijna nooit gebruikt. De kleur is zo speciaal... donker groen met een gouden glans.
Ik kan niet wachten deze te gaan gebruiken, ik weet zeker dat deze een speciaal effect gaat geven.

Toch ben ik niet van plan deze helemaal op te maken. Zoals ik al zei, is deze praktisch nieuw, en het is gewoon te veel product. Mijn doel is daarom om deze half op te maken. De lengte heb ik genoteerd op een papiertje, maar dat zie je een stukje verder.

Benefit Fake Up Concealer - Light


De Fake Up Concealer vind ik zo speciaal. Je hebt namelijk de concealer met daar omheen een soort balsem. Hierdoor moet je geen droog gevoel krijgen en smeert het lekker uit. Ik heb deze maar een paar keer gebruikt, dus ik ben heel benieuwd wat mijn mening hierover zal zijn.

Sephora Nano Lips Lipliner - 01



Bij de zomer hoort natuurlijk ook een felle lip! Ik gebruik eigenlijk nooit lipliners, dus dat wordt eens tijd! Deze roze kleur past perfect bij de lipstick die ik ook voor deze Project Pan uitgekozen heb.

Hema Longer Lasting Lipstick - 01



Zoals ik al zei, lekker felle lip! Dit is alles wat ik nog heb, maar het is wel een matte lipstick. Daar doe je nou eenmaal veel langer mee. Ik ben echt gek op dit soort kleuren in de zomer, dus ik verwacht dat ik hier niet snel op uitgekeken ben.

MAC Lustreglass - Flashmode



Wat heb ik deze Lustreglass al lang in mijn collectie... Ik vond deze perfect passen bij de lipstick, dus besloot ik deze nu toch eens op te maken. Zowel op zichzelf als op de lipstick zal Flashmode leuk staan, dus hopelijk gaat deze niet te moeilijk worden. Er zitten wel redelijk veel glitters in, dus ik ben benieuwd hoe ik dat bij deze ga vinden!



Hier nog even een klein overzicht van de lengte van de producten. Bij de MAC eyeliner heb ik ook een stippellijntje gezet, zodat ik een doel heb om naar toe te werken.


Ik ben super benieuwd hoe deze Project Pan Sunshine Edition zal gaan! Ik vind het ook hartstikke leuk dat Dalinka mee doet met dit project. Wel zullen wel zien hoe ver we gekomen zijn op 31 juli.


Haar artikel kan je hier lezen, zeker aan te raden!


Als jij nu denkt: "Goh, dat zou ik ook wel willen doen". Zeker doen :D Laat het dan ook even weten!


Tot de volgende keer!

Laura

9 opmerkingen:

  1. Haha succes ! :D Ik heb nog nooit iets van makeup opgemaakt :'D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die potten van Therme zijn zo fijn! Het zijn wel echt flinke potten, maar als je weer rokjes en jurken aan kan dan is scrubben wel fijn om te doen.
    We gaan er gewoon voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben erg benieuwd naar de concealer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sommige lijken me niet moeilijk op te maken omdat ze zo mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke collab, hopelijk krijg je alles opgebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf idee! Ik zou sommige producten ook vaker moeten gebruiken, je grijpt zo snel naar je standaard routine. Die Fake Up concealer zit in mijn dagelijkse routine, echt een fijn product. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me een lastige uitdaging, succes ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura