06-09-2016

Unboxing Super Schattig Kawaii Pakket


Afgelopen week kreeg ik het leuke mailtje van Dinja dat ik haar Kawaii pakket gewonnen had. Ik was zo enthousiast over dit schattige pakketje/tasje dat ik het natuurlijk niet kon laten het met jullie te delen.
Kawaii betekent in het Japans schattig/liefelijk, en schattig zijn deze spulletjes zeker!

Toen ik het pakje open maakte, zag ik eerst een super lief briefje van Dinja. Ook had ze er zelf nog wat extra's bij gedaan, ik had dat echt niet verwacht!
Zij wist ook niet wat er allemaal in de tas zou zitten, dus nadat ik deze (redelijk gewelddadig) open had gescheurd, heb ik haar natuurlijk meteen een foto van de inhoud gestuurd.

Maar eerst was ik nog van de extra spulletjes aan het genieten. Enorm schattige washi tape (ik wil altijd wasabi tape zeggen haha), buttons en mega cute stikkers!


En dan gaan we nu naar de inhoud van de Kawaii tas. Ik was verbaasd hoeveel er in zat! Meteen voelde ik me net als een klein kind die een cadeau aan het uitpakken was.


Als eerste zag ik "Lucky Star" papier met Parijs erop staan. Dit zijn strookjes papier waar je sterretjes of hartjes van kan vouwen. De sterretjes worden gemaakt om iemand geluk te wensen. Ook kunnen ze laten zien hoeveel je van iemand houdt. Dus dat wordt sterretjes vouwen!

Daarna zag ik een enorm fluffy portemonnee. Ik ben geen fan van watermeloen (hou niet zo van de pitjes), maar deze portemonnee is wel helemaal wat voor mij. Zo zacht en ook nog eens handig om kleingeld in te doen!

Wat ik hierna zag, was voor mij helemaal het einde! Een DIY snoep kit. Ik wilde altijd al eens zoiets maken, maar ik heb er nog nooit eentje gekocht. Je snapt natuurlijk wel dat ik deze meteen moest uitproberen. Samen met mijn ouders hebben wij ons uitgeleefd en het was enorm leuk om te doen. Er komt nog een apart artikel over.


Als blogger kan je nooit genoeg notitieboekjes hebben, en daarom was ik ook erg blij met dit schattige boekje. Op de kaft staan stukjes meloen, maar ook op de blaadjes zelf staat heel licht een watermeloen afgebeeld met grijze pitjes. Om het nog helemaal af te maken, zit er een bijpassende pen bij. Ook deze heeft watermeloen pitjes erop en schrijft erg fijn.

Voor heet geval ik iets heel belangrijks heb geschreven, kan ik nog een fancy boekenlegger gebruiken. Ook is het een magnetische paperclip, altijd handig als je een papiertje op de koelkast wilt vastmaken.


De DIY kit was niet het enige snoepgoed wat in de tas zat, ook een "vanillepudding-lolly". Deze lolly heb ik nog niet geproefd, maar het klinkt wel erg spannend! Ik verwacht dat het erg zoet en romig zal zijn, dus ik ben benieuwd of ik gelijk heb.

Een sleutelhanger is altijd leuk voor aan je tas, maar dit ijsje is absoluut niet mijn smaak. De sleutelhanger is van schuimrubber en voelt erg goedkoop aan. Ook vind ik het in het algemeen helaas niet mooi. Ik ga wel natuurlijk kijken of ik er iemand anders blij mee kan maken.

Als laatste zitten er nog stickers in. De stickers zijn dik waardoor ze een 3D effect hebben. Ik kan niet wachten ze te gebruiken om brieven mee te versieren! Wie wil niet zulke schattige stickers ontvangen?


Ik ben echt ongelofelijk blij met deze tas en ik kan niet wachten alles te gaan gebruiken!

Niet vergeten een kijkje te nemen op de blog van Dinja, ze heeft echt een leuke blog :)


Tot de volgende keer!

Laura

2 opmerkingen:

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura