22-04-2016

De Doorgeefbox | Allemaal Goodies


Wij hebben allemaal wel producten in onze kasten en lades liggen die we eigenlijk niet meer gebruiken. Weggooien is ook zonde, dus blijven ze vaak daar in hun donkere hoekje liggen.
Dalinka van Placefuly had ook best veel producten die ze niet meer gebruikte, maar zij besloot er iets leuks mee te doen: de doorgeefbox!

Maar wat is nou de doorgeefbox?

Dalinka had een oproep geplaatst op haar blog dat zij deze box wilde gaan starten. Hier stopt zij dan allemaal spullen in die ze niet meer gebruikt, en stuurt deze naar de eerste persoon die zich heeft aangemeld. Deze persoon kan er dan spulletjes uithalen, maar moet er dan ook weer spullen voor terug stoppen. Zo blijft de box altijd goed gevuld. De doos wordt zo rondgestuurd naar iedereen die zich heeft opgegeven. Je moet daarom wel de verzendkosten betalen om de box te versturen.

Op deze manier kan jij andere blij maken met de producten die jij niet meer gebruikt, en je krijgt er ook nog producten voor terug!
Ik moest mij natuurlijk meteen aanmelden (duh, zo'n kans laat ik toch niet liggen!).

Ik wist natuurlijk niet precies wanneer de box aan zou komen, maar afgelopen woensdag kreeg ik van Kelvin een berichtje dat de doos was aangekomen. Toen ik thuis kwam, dook ik natuurlijk meteen de goedgevulde doos in. In totaal koos ik 7 producten.

Essence Hello Autumn


Als eerste koos ik die oogschaduwpalette van Essence. Ik hou van dit soort kleuren, vooral in de herfst (goh, wel heel toevallig). Zo te zien was deze maar enkele malen gebruikt, dus dat was nog een pluspunt.


Ik heb deze natuurlijk meteen schoongemaakt met alcohol. Zo weet ik zeker dat ik het met een gerust hart kan gebruiken. Je wilt immers niet de kant lopen op infecties.

Rituals Shampoo Brilliant Bliss & Bath & Shower Sunrise


Rituals, de meeste producten van hun vind ik heerlijk. Toevallig vind ik deze geuren ook super lekker! Brilliant Bliss ruikt ontspannend, terwijl Sunrise juist weer kruidig en pittig ruikt. Ik ga me dit weekend hier meteen mee verwennen.

Pupa Art Base Glossy Nail Polish - L321


Nagellak is de laatste tijd echt een zwak punt van mij. Deze kleur vond ik zo uniek, dat ik hier geen nee tegen kon zeggen. Ik dent dat het super leuk op zichzelf kan zijn, maar ook als topcoat geeft deze denk ik wel een leuk effect. Dit is ook nog eens mijn eerste Pupa product!

 W7 Nail Polish - Baby Pink


En nog een nagellakje! Een liefelijk roze kleurtje doet het altijd goed, vooral met de warme dagen op komst.


Billy besloot alleen wel mij te saboteren tijdens het maken van de foto's...

Helena Rubinstein Lash Queen Mystic Black


Zoals ik al eerder zei, wil ik wel producten hebben die ik kan schoonmaken. Nou is dat bij mascara's redelijk moeilijk, waardoor ik al snel besloot om geen mascara te kiezen. Toen ik echter hoorde van Dalinka dat deze blijkbaar helemaal nieuw is, was ik wel heel benieuwd geworden. De borstel ziet er zo gek/grappig uit! De onderkant is bol, en de bovenkant lijkt net een hanenkam. Ik kan niet wachten deze te gaan proberen.

 Syoss Smooth "Glättungsbalm"


Syoss producten gebruikt ik heel erg graag, maar deze "balsem" kende ik nog niet. Je haar moet er blijkbaar erg zacht van worden. Nou, kom maar op!


In de box zaten nog vele andere producten, zoals nagellakjes, mascara's, noem het maar op. Omdat ik dus 7 producten uit de box haal, moet ik ook weer er iets in doen. In totaal heb ik 12 producten gekozen om er in te doen. Ik ga niet vertellen wat, want dan is het geen verrassing meer voor de volgende personen die de box ontvangen. Wel kan ik verklappen dat er een aantal nieuwe producten in zitten, en dat er ook iets van MAC in zit.

Zaterdag ga ik de box naar de volgende persoon versturen. Ik vond het echt super leuk om hier aan mee te doen, want het lijkt net kerst zo. Ik zou me zeker nog een keer aanmelden!


Doe jij toevallig ook mee aan de doorgeefbox?

Tot de volgende keer!

Laura

11 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Je hebt mooie spulletjes eruit gehaald en stiekem ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar de mascara. Het lakje van W7 ziet er ook mooi uit. Echt zo'n lief roze kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee zeg! Mooie spulletjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe helaas niet mee maar elke keer dat ik hierover lees heb ik spijt! Echt een geweldig leuk idee, met mooie spulletjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n mooie producten! Meh, mijn doorgeef box project loopt niet zo goed jammer genoeg, diegene waarheen ik het pakje naar stuurde haalt het niet op en reageert niet meer :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gewelig initiatief zeg! Heb niet gehoord van de actie anders zou ik zeker meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. War super leuk! Ik heb zelf ook een keer meegedaan en toen ook hele nieuwe dingen ontdekt. Het blijft leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. War super leuk! Ik heb zelf ook een keer meegedaan en toen ook hele nieuwe dingen ontdekt. Het blijft leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat leuk om te lezen dat het zo tof & soepel gaat met de doorgeefbox :)
    Ik had van de week gedoe met DHL
    ..kreeg kaartjes over dat ik meerdere malen niet thuis was en een pakket retour afzender gestuurd is
    Hoop niet dat dat de doorgeefbox was!
    Ik heb DHL gebeld waarom ik dat pakje niet gewoon kon afhalen bij een afhaalpunt? Maar daar deden ze vrij vaag over.. Toen vroeg ik 'Wie was dan de afzender?'
    'Dat staat niet in het systeem' zei ze Nogal raar, want hoe moet ik er nu achter komen wat er misging en met wie..
    (Dit hele verhaal is natuurlijk niet relevant als het helemaal niet over de doorgeefbox ging..maar door de opmerking van Bianca werd ik ongerust ;))
    Ps leuk om deze blog te ontdekken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te lezen/zien! Ik heb niet meegedaan maar er natuurlijk het een en ander over gevolgd via de appgroep, dus toch altijd leuk om te zien wat het resultaat is. Zo te zien zaten er best wat mooie spulletjes tussen zeg!:o

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er leuke spullen uitgehaald! Volgende keer wil ik ook wel mee doen, inmiddels heb ik wel wat make-up en beauty spullen die ik nooit echt gebruik (je kent dat wel, miskoopjes)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura