07-07-2015

Thesis ingeleverd!

Zoals ik eerder deze week schreef, zat ik redelijk in de stress met mijn thesis. Het wilde niet, het zat niet mee, en ik was bang dat ik het niet zou halen.


Eindelijk is het afgerond en heb ik het ingeleverd!
Gisteren had ik een gesprek met mijn begeleider om de stage nog eens te bespreken en wat mijn verbeterpunten zijn.

Het duurde best lang voordat hij mijn punt vertelde, het zweet liep langs mijn rug.
Uiteindelijk zei hij iets in een zin "... dan kan je je nu voorbereiden op volgend jaar...". Wacht even, ik heb het gehaald?!
Mijn hart maakte een sprongetje, geen herkansing en ik kan eindelijk rustig van het lekkere weer genieten. Geen zorgen aan mijn hoofd, lekker ontspannen.

Ik ben zo ongelofelijk blij dat ik aan mijn laatste jaar kan gaan beginnen.


Heel erg bedankt allemaal voor jullie lieve reacties vorige week! Ik wens jullie allemaal een heerlijke zomer.


Tot de volgende keer!

Laura

10 opmerkingen:

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura