02-03-2016

3 jaar samen! (en 6 dagen)


Afgelopen donderdag waren wij 3 jaar samen! Wat gaat de tijd toch eigenlijk snel, want ik zie het nog zo voor me hoe we elkaar hebben leren kennen.

We hebben elkaar tijdens Carnaval leren kennen. Om eerlijk te zijn had ik nooit gedacht dat je daar iemand tegen komt met wie je zo'n lange relatie gaat hebben.

Kleine shock toen ik deze foto zag... wat is mijn haar hier kort!

We spraken na Carnaval super vaak af en het klikte gewoon.


Wat ik wel echt in deze relatie heb gemerkt, is dat dit anders voelt dan mijn vorige relaties. Natuurlijk waren mijn andere relaties ook goed, maar dit voelde meteen... anders. Het voelde meteen écht goed, alsof er een sleutel in een sleutelgat past.


Gekke momenten samen meemaken is toch wel iets waar ik enorm veel van hou. De momenten die je samen deelt en later aan kan terugdenken, dat zijn herinneringen die ik heel erg koester.


Toch ben ik wel de kleffe in de relatie en is Kelvin wat nuchterder. De bovenstaande foto laat dus eigenlijk perfect zien hoe onze relatie is.


Ik bof echt enorm met Kelvin als mijn vriend. Hoewel we soms moeilijke momenten meemaken, komen we er altijd sterker uit.  

Kelvin, je bent mijn vriendje, mijn maatje en mijn modeadviseur (ja ik combineer mijn kleding echt vreselijk). Ik wil je nooit kwijt.


Heb jij een relatie en zo ja, hoe lang zijn jullie al samen?


Tot de volgende keer!

Laura

13 opmerkingen:

  1. Leuk dat je elkaar hebt leren kennen tijdens carnaval. Gefeleciteerd met het drie jaar samen. Ik heb een relatie en we zijn bijna drie jaar samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah wat een lief artikel. Grappig dat jullie elkaar hebben leren kennen met carnaval. Ik vind carnaval echt niks (a) Ik heb nu bijna 5 jaar met mijn vriend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, ik denk ook niet dat de kans heel groot is dat je zo'n relatie overhoudt aan carnaval, goed bezig dus! Mijn vriend en ik zijn volgende maand ook drie jaar samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah wat lief! Gefeliciteerd met jullie 3 jarig (+ 6 dagen) samen zijn!
    Ik ben inmiddels alweer 3,5 jaar samen met mijn vriend :3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah super lief! Echt heel leuk dat jullie elkaar met carnaval hebben leren kennen! Gefeliciteerd met jullie 3 jaar samen! Ik ben momenteel 4 jaar met mijn vriend samen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aww...superleuk om te lezen! Gefeliciteerd met jullie 3 jarige anniversary! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awh, wat lief! Mn vriend en ik zijn op 18 mei 3 jaar samen! Nog even geduld dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Laura,

    Super leuk! Gefeliciteerd :) . Leuke foto's ook van jullie samen :) .
    En ja, ik ben getrouwd zoals je wel weet hihi. Vorig jaar zijn mijn man en ik getrouwd en we zijn nu al 14,5 jaar bij elkaar :) . Best lang dus hihi.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie koppeltje zijn jullie.
    Mooie foto's meid.
    En een dikke proficiat met jullie 3 jaar samen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief artikel! Gefeliciteerd met jullie 3 jarig samen zijn. Hele leuke foto's ook.
    In mijn relatie ben ik ook de kleffe haha. Iemand moet die taak op zich nemen toch?;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura