31-03-2016

Make-up Challenge | Finish 5 by Spring (Finale)


De lente is begonnen, wat betekent dat mijn make-up challenge afgelopen is. Ik had 5 make-up producten uitgezocht, en de uitdaging was om deze voor de lente helemaal op te maken.
Ik zeg maar meteen, het is me niet gelukt alles op te maken. Toch moet ik zeggen dat ik vind dat het niet veel scheelt!

MAC - Fix +

Update #1

Finale

Het is moeilijk te zien, maar de MAC Fix+ is helemaal op! Hoewel ik het het geld niet waard vind, vond ik het uiteindelijk wel een fijn product.
Om eerlijk te zijn, ik wil gewoon weer een setting spray kopen, alleen dan wel een budget variant. Ik hoorde dat die van de Etos wel goed moet zijn.
Als jij een goede budget variant weet, hoor ik het graag!

Sephora mineral Foundation Compact

Update #1

Finale

Helaas heb ik deze niet op kunnen krijgen. Toch ben ik super blij dat ik zo ver gekomen ben. Ik zal deze dagelijks blijven gebruiken, want ik ben zo dichtbij! Ik zal niet meer heel lang nodig hebben om deze op te maken, dus ik hoop deze te kunnen laten zien in het opgemaakt artikel van april.

Etos - Handcream Intensive

Op!

Deze had ik voor de vorige update opgemaakt. Er zat niet meer heel veel in, maar toch is het fijn dat deze naar de recyclebakken kan.

Sephora - Miami Pink lipgloss

Update #1

Finale

Ook deze lipgloss heb ik helaas niet kunnen opmaken. Om eerlijk te zijn, vind ik deze kleur echt vreselijk. Mijn lippen lijken wel een discobal omdat er zo veel glitters in zitten. Natuurlijk zou ik deze kunnen weggooien, maar ik heb er alsnog mijn geld aan uitgegeven.
Ik blijf deze lipgloss de komende dagen gewoon nog dragen, want ik zal niet lang meer nodig hebben. En dan.... weg ermee!

Make Up For Ever Lipstick - Mat 1

Update #1

Finale

Jaaaaa hij is op! Helemaal op!
Het beetje lipstick dat je nog ziet, zit in de plastic houder. Ik neem niet de moeite om ook de lipstick uit de houder te halen, dat gaat me een beetje te ver.
Ik kan wel zeggen dat ik super blij ben dat deze op is. Toch begon ik steeds meer aan de kleur te wennen, hoe langer ik deze droeg.


Ondanks dat ik maar 3 van de 5 producten heb opgemaakt, ben ik toch blij hoe het gegaan is. Ik vond het echt super leuk om te doen, en het was ook echt een uitdaging.


Omdat ik het zo leuk vond om te doen, wil ik weten of jij het leuk zou vinden als ik binnenkort nog zo'n uitdaging aan zou gaan!


Heb jij wel eens meegedaan aan een make-up challenge?


Tot de volgende keer!

Laura

7 opmerkingen:

  1. O je hebt het echt heel goed gedaan! ELF (eyeslipsface) heeft een goede budget variant van Fix+!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw knap dat je de lipstick op hebt gemaakt! Dat is toch best een uitdaging. Mij is het in ieder geval nog nooit gelukt.
    En de setting spray van Etos wil ik ook proberen. Hij was alleen uitverkocht toen ik gisteren ging kijken. Later maar nog een keer kijken.
    Dit soort challenges zijn altijd leuk om te zien, dus van mij mag je er wel nog een doen:-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitdaging! Ik vind het altijd erg moeilijk om dergelijke producten op te maken. Je zou dan echt altijd hetzelfde moeten dragen en ik varieer nog wel eens graag :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je het goed gedaan met deze challenge zeg! Ik zou zelf ook vaker make-up op moeten maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge haha, die zou ik ook een moeten doen. Ik heb nog zoveel producten! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks dat niet alles helemaal op is, heb je het toch goed gedaan vind ik!
    Lipstick is echt iets wat ik nooit op zou krijgen, ik draag zo weinig lipstick xD

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura