18-09-2015

Junior Songfestival


Iedereen heeft wel van het Songfestival gehoord, maar wisten jullie dat er ook een "Junior" versie van bestaat?
Morgen zijn de eerste liveshows waar we deze jonge talenten te zien krijgen.


En weet je wat alles nog leuker maakt? Het nichtje van Kelvin staat dus in deze liveshows!
Guusje is zeker groeiende en haar stem ontwikkelt zich steeds mooier. We zeggen dit niet alleen omdat ze familie is, maar omdat ze ook gewoon echt talent heeft. Wij denken dat als wij op dat podium zouden gaan zingen, dat meteen de televisie zou ontploffen "door onze geweldige stemmen".


Wij zijn enorm benieuwd naar alle acts, een liveshow is niet niks op die leeftijd!

Alle finalisten hebben een officiële videoclip opgenomen die al op Youtube te zien is. Ook hebben alle finalisten een gezamenlijk lied opgenomen, hoe leuk is dat!
Hier een klein voorproefje van het lied dat Guusje gaat zingen.


Omdat het ons leuk leek om Guusje even voor te stellen, hebben we een klein "interview" gehouden.

1. Wanneer wist je dat je verder wilde gaan met zingen?
Toen ik mijn eerste talentenjacht won en de energie van het publiek en optreden voelde, wist ik dat ik voortaan wilde optreden. Zingen voor een publiek maakt mij super blij!

2. Wat vindt je familie ervan dat je al zo professioneel aan het zingen bent?
Mijn familie heeft mij vanaf het begin in alles gesteund omdat ze weten dat ik dit serieus wil. Ik zit al jaren op zangles en heb jaren gedanst.

3. Ben je nerveus voor de liveshow?
Ik ben eigenlijk nooit echt nerveus maar zo vlak voor een optreden heb ik wel eens kriebels, maar meer omdat het zo leuk is.

4. Hoe zie jij jezelf over 5 jaar?
Over vijf jaar hoop ik dat iedereen weet wie Guusje is. En dat iedereen vindt dat ik een goede zangeres bent. Ik hoop ook nog een filmrol te krijgen en te presenteren. Ik hou ervan om publiek te vermaken. 


We wensen Guusje en natuurlijk ook alle andere finalisten heel veel succes, én natuurlijk ook veel plezier. Het is een eenmalige ervaring, dus niet vergeten te genieten ;)


Kijken jullie ook? Zaterdag 19 september om 19.00 uur op NPO3 Zapp

Niet vergeten te stemmen!


Guusje, we zijn hartstikke trots op je! Zet 'm op :D

Tot de volgende keer!

Kelvin & Laura

3 opmerkingen:

  1. Ah zo leuk, dit interview! Hopelijk kan ze al haar dromen waarmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ze meedoet. Sinds die ralf mackenbach iod is t juniorfestival me wel bekend. Als ik er erg ik heb zal ik stemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat ze meedoet ! Mooie stem <3 Leuk interview ook!:)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura