10-09-2015

Gucci Bamboo - Gratis tester Douglas

Bron
Als je af en toe eens op een beautyblog kijkt, heb je deze geur zeker wel voorbij zien komen! De nieuwste geur van Gucci, Gucci Bamboo.

En ik moet je zeggen, hij ruikt wel erg lekker hoor.

Nou kreeg ik afgelopen week weer eens een mailtje van Douglas met een waardebon voor een tester van deze geur. Dit kon ik natuurlijk niet voor mezelf houden!


Ik keek voor de grap even op de site van Douglas, benieuwd hoe duur deze geur zou zijn. Voor de Eau de Parfum betaal je €67,88 voor 30 ml... Even slikken, want dat is best een smak geld.

Gelukkig hebben we de lieve Douglas die ons gratis dit geurtje laat proberen *happy face*.

Helaas is de waardebon alleen nog maar t/m 13 september geldig. Stel dat je dit weekend toevallig langs de Douglas gaat, ben je gelukkig nog op tijd.


Print hier de waardebon.


Het is best een kort artikel geworden, maar voor mij ging het er vooral om dat jullie zelf deze heerlijke geur eens kunnen proberen.

Ik ben benieuwd wat jullie van Gucci Bamboo vinden!


Tot de volgende keer


Laura

6 opmerkingen:

  1. Ik ken het geurtje niet en zal gaan testen als ik bij Douglas binnen ben.

    Wel een heel prijzig geurtje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed! Ik ken hem nog niet, maar zal eens gaan snuffelen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze al voorbij zien komen, ik ben erg benieuwd naar de geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm ik ben erg benieuwd naar de geur! Ga 'm eens even testen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een heerlijke geur!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura