05-08-2016

Happy quote | Wat heeft mij dat geleerd?


Quotes zien wij dagelijks. Ze zijn inspirerend en zorgen er vaak voor dat je er even over na gaat denken. Maar wat doen wij er eigenlijk mee?

De quote "Whatever you decide to do, make sure it makes you happy" kan misschien als een suffe quote overkomen. Toch is het niet iets vanzelfsprekend. Soms vergeten we voor geluk te kiezen in het dagelijkse leven.

Maar geef toe, vaak geven wij iemand anders voorrang. Ik wilde altijd iedereen helpen, alleen vergat ik daardoor vaker mezelf. Ik stond op de tweede plaats... Nou wil ik niet zeggen dat ik ongelukkig was, maar het kon zeker beter.

Sinds een paar jaar heb ik geleerd mezelf op nummer 1 te zetten. Het is heus niet erg om eens "nee" tegen iemand te zeggen, als het op dat moment eventjes niet gaat voor jou.

Je hoeft heus niet elke dag voor jezelf te kiezen, zolang je je er wel 100% prettig bij voelt. Zodra je kiest voor waar je hart ligt, dan pas kan je gaan genieten van puur geluk.


Welke quote is voor jullie een lijddraad in jouw leven?


Tot de volgende keer!

Laura

1 opmerking:

  1. Heerlijk om te lezen. Ik ben het met je eens. Vaak vind ik het belangrijker om anderen gelukkig te zien en dan vergeet ik mezelf. Quotes vind ik echt prachtig om te lezen, die kleine tekstjes met zo'n grote betekenis. Als iemand mij om een favoriete quote vraagt dan denk ik direct aan de onderstaande quote

    "I hated every minute of training, but I said, 'Don't quit. Suffer now and live the rest of your life as a champion.'" - Muhammad Ali

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura