10-08-2016

Whoop Whoop | Mijn eerste baan


Laatst vertelde ik al dat mijn sollicitatiegesprekken erg goed gingen. En guess what? Ik ben aangenomen!

Alles is ongelofelijk snel gegaan. Anderhalve week geleden had ik mijn eerste gesprek voor deze functie, waarna ik meteen de volgende dag kon terugkomen voor een tweede gesprek.

Kelvin en ik gingen daarna 3 dagen naar Amsterdam (er komt nog een verslag over). Natuurlijk was ik wel een beetje gespannen over de uitslag, maar ik had verwacht dat er wel minimaal een week overheen zou gaan. Letterlijk 2 werkdagen later werd ik al gebeld of ik de arbeidsvoorwaarden wilde komen doornemen. Mijn dagen in Amsterdam konden natuurlijk niet meer stuk en ik was alleen maar met een mega glimlach door de stad aan het lopen.

Eergisteren had ik mijn laatste gesprek om alles door te nemen. Komende maandag mag ik al gaan beginnen!

Ik heb er ongelofelijk veel zin in en ik kan niet wachten om mijn nieuwe collega's te ontmoeten. Het is een jonge groep, dus ik denk dat het wel erg gezellig gaat worden.



Als het jou leuk lijkt dat ik eind volgende week een artikel schrijf over hoe mijn eerste week was, laat het dan even in de comments weten :)


Tot de volgende keer!

Laura

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!! Heel veel plezier en ik ben zeker benieuwd hoe je eerste week zal zijn!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je baan! Ben benieuwd hoe je eerste dagen zullen zijn, veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suuuper Laura, echt van harte!!! Ik zie graag een artikel over je eerste week:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Heel goed Laura! Een artikel over je eerste week lijkt me heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Wat leuk! Hou ons op de hoogte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf, gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar je eerste ervaringen en naar wat je baan in gaat houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof he dat je zo snel een baan hebt gevonden! Dat doe ik je niet na haha! Ik ben benieuwd naar een verslag van je eerste week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Laura,

    Wat super zeg! Gefeliciteerd :D ! En leuk dat het ook een jonge groep is :) . Lijkt me zeker leuk om jouw ervaringen te lezen.

    Veel plezier!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura