07-08-2016

Project Pan | Sunshine Edition FINALE


Juli is alweer voorbij, maar dat betekent ook dat de Project Pan afgelopen is. Vandaag dus de finale! Wat heb ik wel en niet opgemaakt? En wat is de totale waarde daarvan? Ik ga het je nu allemaal vertellen.

Maanden geleden begonnen Dalinka van Placefuly.nl en ik aan een "Project Pan". Hierbij kozen wij zeven beauty producten uit die wij voor het einde van de maand juli op wilden maken, of we wilden een bepaald doel behalen.

De foto's hebben nu een andere achtergrond dan de vorige update. Dit komt omdat ik alles mee naar mijn ouders heb genomen en daar foto's op de picknick tafel gemaakt heb.


Hema Longer Lasting Lipstick - 01


In de vorige update kon je al zien dat ik deze lipstick had opgemaakt. Voor de prijs die je ervoor betaalt zou ik zeker nog een keer een lipstick van deze lijn kopen.


Catrice Ultimate Shine - 250 Yes, We Can-Dy!

Vorige update

Finale

Omdat tijdens de vorige update de lisptick van Hema al op was, had ik een extra lipstick toegevoegd. Natuurlijk wist ik dat ik de lipstick niet in 2 weken op zou kunnen maken, maar ik was benieuwd hoever ik zou komen. Deze lisptick is erg romig, waardoor ik best snel vooruitgang boekte.

En toen werd het warm... erg warm... en mijn lipstick vond dat niet zo leuk! Hij begon te smelten en af te breken...
Nu moet ik de lipstick in de koelkast of vriezer bewaren, want het lukt me niet deze te gebruiken wanneer het op kamertemperatuur is.


Gelukkig ben ik al ver met deze lipstick, want een gebroken lipstick (die ik niet kan meenemen) is niet echt handig om te hebben. Ik heb alles geprobeerd om het te maken, maar ik moet deze gewoon zo snel mogelijk op maken.


Therme Japanese Sento Body Scrub Mask

Vorige update


Finale

Bij de vorige update begon deze scrub al op te raken, maar nu is hij echt helemaal op. De geur is geweldig, bloemig en fris... ideaal voor de zomer als je het mij vraagt. 
Ik denk wel dat ik deze nog wel een keer zou willen kopen, alleen weet ik niet of deze geur nog verkocht wordt.

De scrub heb ik een tijd geleden bij de Bijenkorf gekocht in de aanbieding, en op de sticker staat dat ik er €5 voor betaald heb. Deze prijs hou ik dus ook aan.

Opgemaakte waarde: €5


Benefit Creaseless Cream Shadowliner - Stiletto

Vorige update

Finale

Ik wilde de helft van deze oogschaduwbasis gebruiken, en dat is gelukt! Om eerlijk te zijn ben ik er ook wel een beetje klaar mee. Al mijn ooglooks kregen hiermee een paarse ondertoon, en dat begon uiteindelijk toch te vervelen.

Deze kleur wordt niet meer verkocht, maar ik zou deze ook niet meer kopen. Een neutralere kleur zou trouwens prima van hun zijn, want het product zelf is erg fijn.

De prijs voor de shadowliner (gebaseerd op kleuren die nu wel nog verkocht worden) is €19. Omdat ik de helft ervan opgemaakt heb, reken ik hier dus ook de helft van.

Opgemaakte waarde: €9.50


Benefit Fake Up Concealer - Light

Vorige update

Finale

In het begin vond ik deze concealer helemaal niks. Maar nu... ik vind het zo ongelofelijk jammer dat deze op is! Voor mij is het de perfecte concealer voor onder mijn ogen. Met een kwastje ga ik nu het resterende product eruit peuteren, want echt goedkoop is deze concealer niet... Ik weet bijna wel zeker dat ik deze nog een keer ga kopen!

Opgemaakte waarde: €25


MAC Lustreglass - Flashmode


Na het verwijderen van de "stopper" (het plastic dingetje waar de applicator doorheen gaat), ging het opmaken erg makkelijk. Ik ben wel blij dat deze op is hoor, wat zaten hier veel glitters in! Maar ik heb wel elk druppeltje van deze gloss gebruikt.

Opgemaakte waarde: €19


MAC Pearlglade Intense Eye Liner - Undercurrent

Vorige update

Finale

Ook bij de eyeliner heb ik mijn doel behaald! Ik wilde ongeveer de helft van het potlood opmaken, en dat is gelukt. Ik zit nu zelfs iets onder mijn doel, en daar ben ik super blij mee. Deze kleur ga ik in de decembermaand veel gebruiken denk ik, groen en goud passen daar wel bij. Daarna zal deze wel op zijn.


Ik zou deze kleur toch niet zo snel opnieuw kopen, heb ik toch liever zwart. Wel moet ik zeggen dat de textuur van dit potlood erg fijn is, en het heel de dag perfect blijft zitten.
Omdat mijn doel was de helft van het potlood op te maken, bereken ik de waarde ook zo.

Opgemaakte waarde: €8.25


Sephora Nano Lips Lipliner - Funky Fuchsia

Vorige update

Finale

Oké, de lipliner is niet helemaal op... maar dit kleine stompje kan ik niet meer slijpen nadat ik dit stukje opgemaakt heb.
Ik heb gemerkt dat ik geen lipliner persoon ben. De lipliners die ik nog heb liggen gebruik ik natuurlijk gewoon, maar ik zal niet zo snel meer eentje kopen.

Ik ga nu een heeeel klein beetje vals spelen, want ik reken deze wel als "op". Na twee keer gebruiken gooi ik deze namelijk toch weg.

Opgemaakte waarde: €6


Na deze Project Pan heb ik een totale waarde van €76.25 opgemaakt. SAY WHUUUT?! Deze waarde had anders alleen maar in mijn make-up lade gelegen zonder dat er wat mee gedaan werd. Ik had niet verwacht dat het zoveel zou zijn!

Ik ben erg tevreden hoe deze editie gelopen is, en Dalinka en ik willen eind augustus weer met een nieuwe Project Pan beginnen. Het werkt wel een beetje verslavend vind ik!
Dalinka heeft haar finale update al online staan, dus neem daar ook zeker even een kijkje!


Natuurlijk mag jij ook meedoen aan de volgende Project Pan als jou dat leuk lijkt. Ik zet binnenkort nog een oproepje online.


Tot de volgende keer!

Laura

3 opmerkingen:

  1. Voor mij ziet die lipliner er toch wel op uit hoor :P je hebt echt veel van de dingen opgemaakt en doelen gehaald! Make-up is bijna altijd meer waard dan je denkt ... omdat je altijd meer hebt dan je denkt volgens mij xD Had ook al bij Dalinka gekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed hoor! Echt een behoorlijk bedrag wat je op hebt gemaakt. Ik heb nu al zin in de volgende Project Pan, dus op naar de volgende editie!:-D

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura