02-08-2016

Styletone bestelling + mini reviews


Afgelopen zomer heb ik samen met mijn moeder de Limited Edition box van Styletone besteld. Helaas waren er een aantal dingen mis gegaan bij Styletone (gevalletje van overmacht) en duurde het nogal lang voordat de box geleverd werd.
Als compensatie kreeg ik een code voor 50% korting in hun shop, die ik natuurlijk wel moest gebruiken!



Ik ben niet als een gek gaan shoppen, maar ik besloot toch een aantal producten te bestellen van merken die ik nog niet kende.

KOST - Velvet Mat Lipstick (Nr 07)


Toen ik de naam "Velvet Mat" zag staan bij deze lipstick, was ik verkocht. Het klonk spannend en luxe, vooral bij een rode lipstick.
Toen ik de lipstick uit de verpakking draaide, zag ik meteen dat deze er erg glimmend uit zag. Door de hitte kan het natuurlijk gebeuren dat de textuur verandert.

Ik was enorm benieuwd hoe de Velvet Mat zou uitpakken. Ik verwachtte een intens rode en crèmige kleur. Tijdens het swatchen was ik wel redelijk teleurgesteld...


Het heeft mij wel een tijdje gekost om deze kleur op mijn hand te krijgen. Wat vond ik dit jammer! Ook zag het op mijn hand er ook erg glossy uit, geen "Velvet Mat"dus.

Het rare is dus, dat op mijn lippen de kleur echt prachtig is! Ik krijg nu wel het Velvet Mat effect waar ik zo op gehoopt had.
De kleur is rood met een oranje toon op mijn lippen. Het geeft mijn lippen een gezonde uitstraling.

Een maaltijd overleeft deze lipstick helaas niet. Na een broodje is deze volledig verdwenen.

KOST - Creamy Blush Nr 4



Nog een product van het merk KOST. Ik koos voor een creamy blush, iets wat ik enorm handig vind als ik een paar dagen ergens heen ga. Zo hoef ik geen extra blush kwast mee te nemen.

De kleur is intens roze. Maar dan ook echt flamingo roze! Ik werd meteen enthousiast door deze zomerse kleur.


Ook hier kreeg ik een rare ervaring tijdens het swatchen. Ik heb al vaker cream blushes gebruikt, maar deze voelde poederig aan, alsof het een "cream to powder" product is. Je krijgt een raar rolletje cream blush als je het probeert te gebruiken.


Op mijn hand was het best moeilijk een fatsoenlijke swatch aan te brengen, maar als je er even de tijd voor neemt krijg je een hele mooie natuurlijke roze kleur. Je kan de kleur zien op mijn hand, links naar de swatch van de lipstick.

KOST - Kabuki Brush



Deze kleine kabuki brush leek lij wel handig om te hebben, aangezien ik nog geen kabuki brush had. De haren zijn duidelijk synthetisch, maar gelukkig niet erg hard. Dit zal zeker geen kwast voor het leven zijn, maar hij is goed genoeg om kennis te maken met dit type kwast.

MeMeMe - Beat the Blues Skin Illuminator in Oyster Gold



Hoewel ik al een aantal highlighters heb, heb ik geen enkele vloeibare highlighter in mijn collectie. Dit vloeibaar goed trok meteen mijn aandacht waardoor deze als eerste in mijn winkelwagentje beland was.

In het glazen flesje zag ik deze prachtige vloeistof mij aankijken, parelmoer en goud. Met een klein kwastje moet je het product aanbrengen.


Tijdens mijn swatch zie ik pas echt hoe mooi de kleur is. Intens en glanzend!
Je zal ook wel meteen merken dat je maar erg weinig nodig hebt van de highlighter.


Ik heb de highlighter al een paar keer gebruikt en ik ben fan. Je moet oppassen met de hoeveelheid, maar je krijgt er wel een mooie gouden glans voor terug.

MeMeMe - Cheek & Liptint Pink Rouge



Allereerst wil ik even aandacht schenken aan de verpakking, hoe mooi en schattig! Maar natuurlijk gaat het ook om het product.
Een roze en perzik kleur zitten naast elkaar in het tinnen blik. Met oogschaduw zou ik het vreselijk vinden als de producten elkaar raken, maar met dit soort producten heb ik er geen problemen mee.


Tijdens het swatchen merk ik dat het product erg vettig is. Het voelt bijna als carnaval schmink, zo vettig. Ik heb dus geen idee hoe je dit als blush zou kunnen gebruiken... Ik ga het ook niet proberen om eerlijk te zijn, het voelt niet als het juiste product daarvoor.

Voor op de lippen kan het wel een fijn product zijn voor in de herfst/winter. Omdat het zo vettig is, zal het fijn zijn om je lippen te beschermen (bijvoorbeeld als je op de fiets zit). 

Het is een prima product, maar ik weet wel al dat ik het niet nog een keer ga kopen.

MeMeMe - Shimmer Stack Bronze



Ik merk dat ik vergeten een foto van de swactch te maken (oeps!).
Deze Shimmer Stack heb ik gekocht met het idee van de Shimmer Bricks van Bobbi Brown in mijn achterhoofd. Helaas heb ik geen Shimmer Brick in mijn bezit, maar het idee om alle kleuren enkel of gezamenlijk te gebruiken vind ik geniaal.


Gezamenlijk geven de kleuren een intens en iets donkere gouden kleur af. Het is erg glanzend, maar het kan over een blush erg mooi zijn.
De enkele kleuren kunnen perfect gebruikt worden als oogschaduw of als intense highlighter van die bepaalde kleur.


Hoewel ik erg weinig betaald heb voor de bestelling dankzij de korting, ben ik toch teleurgesteld in bepaalde producten. Toch vind ik het altijd erg leuk om nieuwe merken te leren kennen, het blijft altijd een verrassing hoe ze zijn.


Bezit jij een product van deze merken?


Tot de volgende keer!

Laura

4 opmerkingen:

  1. Mooie box dit keer. Zijn wel allemaal dingen waar je wat aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan mij voorstellen dat je ondanks de korting toch wel teleurgesteld bent in sommige producten, het is altijd jammer als iets niet echt fijn bruikbaar blijkt te zijn of je er nu veel of weinig voor hebt betaald. De shimmer stack lijkt mij wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura