08-11-2015

Webshop Earthlife - It all starts from the Heart


Earthlife is een webshop met enkel fairtrade, ecologische en biologische producten. Door middel van de verkoop van hun producten helpt Earthlife mensen uit de derde wereld om de leef- en werkomstandigheden te verbeteren.

Dus leuke spulletjes shoppen én je ook daarna nog goed voelen? Dan ben je hier aan het juiste adres!


De projecten die Earthlife ondersteunt, worden opgezet door officiële gekeurde Fairtrade importeurs. Hierdoor zetten ze zich in zodat kinderen educatie ontvangen, en streven ze ernaar dat iedereen toegang krijgt tot gezondheidszorg en de basis levensbehoefte zoals goede huizing en drinkwater.



Met een bestelling bij deze mooie webshop maak je niet alleen jezelf blij, maar zorg je er ook voor dat iemand ergens ter wereld kennis en vaardigheden leert om een gezin met een goed salaris te onderhouden. 

Om ook nog eens milieu verantwoord te zijn, werkt Earthlife met milieu-vriendelijke verpakkingsmaterialen en biologisch afbreekbaar opvulmateriaal. 


Maar wat verkopen ze nou eigenlijk? Om eerlijk te zijn, super veel!



Earthlife verkoopt leuke sieraden, heerlijke geurkaarsen, prachtig aardewerk, en nog veel meer!

Per product wordt ook nog eens aangegeven waar het betreffende product aan mee helpt in de maatschappij. Denk hier bijvoorbeeld aan verbeterde werkomstandigheden, gezondheidszorg en/of scholing. Zo weet je ook nog eens waar je geld heen gaat.

Heb ik je overtuigt om er eens een kijkje te nemen? Wil je eens lekker gaan shoppen, waarbij je ook nog iets goed doet voor mensen uit de derde wereld? Dan weet je nu waar je moet zijn.
De decembermaand is al nabij....


Tot de volgende keer!

Kelvin & Laura

9 opmerkingen:

  1. Wat goed dat jullie hier aandacht aan besteden. De webshop klinkt goed, dus ik ga zeker een kijkje nemen. Straks gaan we lootjes trekken, dus misschien hebben ze inderdaad wat leuks om cadeau te doen!:-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vroeger kocht ik van mijn zakgeld spulletjes van de wereldwinkel. De boodschap is duidelijk om eerlijk te zijn maar tegenwoordig met je wel op je portomonne letten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het met je eens dat de producten vaak prijzig zijn, maar bij deze webshop valt me dat reuze mee!
      En je weet dat je geld goed terecht komt :)

      Verwijderen
  3. Goed dat jullie je hiermee bezig houden, ik dacht altijd dat fair trade een stuk duurder was maar dat valt bij deze webshop heel erg mee :D

    ღ Sann | Piixel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Kelvin en Laura,

    Wat een mooie webshop en goede projecten zeg! Goed dat jullie hier aandacht aan besteden. Ik ben wel benieuwd naar de geurkaarsen :) .

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi dat jullie hier aandacht aangeven! Ik ga even kijken naar de geurkaarsen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, ik kende het nog niet. Maar eens een kijkje nemen :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeff, aardewerk, love it! Geurkaarsen vallen bij mij ook altijd in de smaak, vooral met de winterse dagen die aanbreken. Heerlijk om dan een kaarsje te branden. Leuke shop, ga even peeken bij ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh, ik zie al direct een paar dingetjes die ik wel leuk vind. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura