29-03-2015

Grappige en rare dilemma's

Het is de laatste zondag van de maand, en het leek me eens leuk iets nieuws te proberen. Ik kijk als sinds tijden op de site Dilemma op Dinsdag. Nou is het geen dinsdag, maar ik toch wilde ik het met jullie delen.
Ik zal een aantal dilemma's van de site en een paar van mezelf gebruiken.

Je moet er van houden en de grap erin zien. Natuurlijk zijn het geen situatie's die ooit werkelijkheid worden, maar ik vind het leuk om er over na te denken.


Dilemma #1

Je kunt alleen inademend praten – OF – Je huiskamer is de rookruimte van de plaatselijke kroeg.

Deze is makkelijk voor mij, ik praat dan nog alleen inademend. Als niet-roker lijkt me niks ergers dan heel de dag al die dampen in te ademen.

Dilemma # 2

Je mag nooit meer de ontknoping van een film / serie kijken – OF – Elke keer als iemand je iets vraagt, moet je kijken zoals in een cliffhanger van GTST

Als ik een film kijk, moet ik altijd het einde weten, dus ik ga voor de tweede. Zelf heb ik nog nooit GTST gekeken, maar wel af en toe het einde. Ik vind het altijd zo leuk om "de blik" te zoeken, dus ik denk dat ik me hier best mee zou vermaken!

Dilemma #3

Er hangt een levende regenworm uit je neus – OF – Je moet het speelgoed van spelende kinderen kapot maken

Ik merk dat ik meteen aan mijn neus zit, nu ik het dilemma lees, dus ik ga direct voor de tweede! Hoewel ik het zielig vind om het speelgoed kapot te maken, zou ik daarna met de kinderen gaan spelen om het goed te maken.

Dilemma #4

Je zet van al je drollen een foto op Facebook – OF – Je durft niet in je eentje naar de WC

Ik denk dat ik toch alle drollen op Facebook zou plaatsen. Het lijkt me heel ongemakkelijk om met iemand anders naar de WC te gaan. Als het mijn vriend zou zijn, geen probleem natuurlijk. Maar stel je voor dat je alleen in de stad loopt en je moet naar de WC, moet je dan een vreemde vragen of hij even met je mee wilt gaan?

Dilemma #5

Je mag alleen nog maar heel veel zout aan al je eten toevoegen – OF – je mag alleen nog maar heel veel suiker aan al je eten toevoegen

Suiker, zonder na te denken. Ik denk dat het eten anders echt oneetbaar wordt.

Dilemma #6

Je ruikt alle scheten van iedereen  – OF – al jouw scheten zijn zichtbaar voor iedereen

De vind ik best moeilijk eigenlijk. Iedereen laat wel eens stiekem een windje, het lijkt mij niks om dat niet meer te kunnen doen. Maar om nu alle winden van iedereen te ruiken lijkt me ook helemaal niks. Ik denk dat ik dan toch voor zichtbare winden kies, die Chili con Carne scheten hoef ik echt niet allemaal te ruiken.


Ik zou graag willen weten hoe jullie deze dilemma's beantwoorden!


Tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

  1. HAHAHA geniaal, vooral die drollenfoto's, hilarisch XDD Hele interessante dilemma's om over na te denken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O dit is leuk maar wat een maffe dingen. Al rook ik zou ik liever inademend praten en ben ook zo'n beul om dan toch kinderspeelgoed te slopen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik ben ook zo'n fan van Dilemma op Dinsdag! Leuk om hier een blogpost van te maken :)! Sommige van de dilemma's zijn écht moeilijk te beantwoorden, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha geweldit artikel xD!
    Ik hoef geen regenworm uit mijn neus, sorry kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura