22-11-2014

Goedkope lunch: broodje roomkaas met kruiden

Gisteren had ik weer eens zin in een lekker broodje voor in de middag. Nou is het einde van de maand is in zicht, wat iedere student wel bekend is... eventjes creatief denken dus.


Voor mij was het al snel duidelijk dat het een afbakbroodje zou worden. Ze zijn immers erg lekker en goedkoop, dus waarom niet? Ja, wat zal ik er verder op doen?

Voor 1 persoon:

2 volkoren afbakbroodjes
Roomkaas met kruiden
een handje sla
10 plakjes komkommer
5 kerstomaatjes

Peper en zout naar smaak


Hier boven zie je het uiteindelijke resultaat, erg lekker en helemaal niet duur. Soms moet je gewoon een kijkje nemen in je koelkast, er liggen altijd nog restjes of half gebruikte komkommers. Zonde om daar niet iets mee te doen! Ik vond dit broodje namelijk echt niet minder dan de broodjes die ze bij de V&D verkopen.


Wat eten jullie graag rond de middag?
Als je verzoekjes of opmerkingen hebt, horen wij dit natuurlijk graag.


Eet smakelijk!

Kelvin & Laura

13 opmerkingen:

  1. dit ziet er echt heerlijk uit....je krijgt er gewoon trek van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk broodje zeg! Ik vind zelf stiekem afbakbroodjes meestal ook lekkerder dan een gewoon broodje, omdat een broodje dat je zelf nog afbakt nog lekker warm is hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker lekker! Zo'n broodje lust ik altijd wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat broodje er heerlijk uit..
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm wat heerlijk dat ga ik eens proberen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heerlijk uit.
    Sowieso ben ik dol op brood.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh yummie heerlijk! Dit maakte ik vroeger heel vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaa ja erg lekker! Maar dit is toch niet echt een hele goedkope lunch? Ik vind het toch wel een beetje luxe hoor! Liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura