13-11-2014

Wat heb ik nog in huis? Wraps (vega)

Ik had rond de middag redelijk wat honger, maar ik had niet echt zin om naar de supermarkt te gaan. Er zat dus niks anders op om de koelkast te plunderen en alle restjes samen te gooien. Ik maakte deze heerlijke wraps, die binnen 3 minuten te maken zijn en ook geschikt zijn om mee te nemen naar school/werk.



Per wrap:

1 wrap
1 theelepel pesto
4 plakjes komkommer
2 kerstomaatjes (gehalveerd)
strooikaas
blaadjes spinazie (steeltjes eraf gehaald)

peper en zout naar smaak


Als de wrap een beetje uitgedroogd is, kan je deze een heel klein beetje vochtig maken en voor 5-10 seconden in de magnetron doen. Hierdoor wordt deze weer wat buigzamer en is het makkelijker te eten. Smeer een theelepeltje pesto op de wrap en zorg dat ook de randen goed met pesto ingesmeerd zijn. Leg een aantal blaadjes spinazie op de wrap (ik leg ze in een rij neer). Snijd dunne plakjes komkommer en leg deze op dezelfde rij in het midden van de wrap. Halveer de kerstomaatjes en leg deze op de plakjes komkommer. Strooi er lekker wat kaas overheen en voeg peper en zout toe.

Rol de wrap stevig op, halveer deze, en klaar!


Je hoeft natuurlijk niet per se dit zo te maken, maar ik wilde alleen laten zien dat je zelfs met de kleinste restjes nog iets lekkers kan maken. Zonde om weg te gooien dus!


Eet smakelijk!

Kelvin & Laura

18 opmerkingen:

  1. Lekker! Wraps doen het altijd goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op wraps! Je kunt er ook zo lekker mee variëren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love wraps! Deze ziet er ook weer heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er lekker uit en goede tips van die wraps!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker hoor, zo'n wrap! Je heb gelijk, met kliekjes kun je vaak nog de lekkerste dingen maken! Liefs, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker! Hier hebben we vanavond ook wraps gegeten, maar dan met zalm, sla, rode ui en een sausje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker! Ik neem deze week ook wraps mee naar stage :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt erg lekker en ben gek op wraps!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmmm klinkt heerlijk! Ik moet ook leren de restjes om te maken! Zonde eigenlijk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura