17-11-2014

Lunch: pittige kip sandwich

Zoals jullie eergisteren al hebben kunnen zien, hebben we pittige kip gegeten. Omdat we niet graag restjes weggooien, leek het ons lekker om de kip koud te eten op een broodje. Goed voedzaam en vol van smaak!

We willen toch een beetje op de centjes letten, dus daarom kozen wij voor een afbak broodje. Wij raden een meergranenbroodje aan, want deze zijn een stuk gezonder en smaakvoller. Op het broodje deden we ook nog wat sla voor een wat frissere smaak. Natuurlijk kan je er meer groenten op doen naar wens, zoals tomaatjes en komkommer.

Zoals we al eerder hebben laten zien, is het zonde om restjes weg te gooien. Want geloof me, dit broodje smaakte echt goddelijk!


Eet smakelijk!

Kelvin & Laura

24 opmerkingen:

  1. Ik ben ook niet echt van de restjes weggooien, goed dat het ook lekker smaakte! Ziet er goed uit X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er lekker uit! Ik wil het graag proeven. Super handig dat dit te maken js met eten wat je nog over hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heerlijk uit! En zeker zonde om dit normaal gesproken weg te hebben gegooid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes, weer pittige kip! Dat is handig zeg. Je hebt zo meteen een heerlijke sandwich van de left-overs die gewoon te zonde zijn om weg te gooien. Nice! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er onwijs lekker uit! Ik eet alleen geen kip, haha :). Het broodje lijkt me wel wat voor mij in ieder geval. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heey Kim,
      Je kan in dit recept de kip ook goed vervangen door gehakt of vegetarische balletjes!

      Verwijderen
  6. ziet er lekker uit! hou wel van pittig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er echt lekker uit. Ik kan alleen niet zo goed tegen pittige dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Afbak brood kun je lekker een tijdje bewaren! Een tip als je niet zo'n brood eter bent, maar af en toe wel zo'n lekker broodje wil maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmmmm lijkt mij lekker! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmmm nomnomnom, lijkt echt superlekker hoor! ^^
    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah dit ziet er echt ontzettend lekker uit! Handig ook om de leftovers te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er goed uit. Als ik niet vegetatrisch was, had ik deze zeker geprobeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan dit ook prima met vleesvervangers maken hoor :) ik denk dat je best tofoe kan gebruiken, want de saus geeft heerlijk veel smaak daaraan ;)

      Verwijderen
  13. Ziet er weer heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend slim en lekker! Wij hebben bijna nooit restjes maar als we ze hebben gooi ik ze weg, niet echt handig. Ziet er heerlijk weer heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er heerlijk uit!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, dat zal vast lekker gesmaakt hebben, anders eet je het natuurlijk ook niet. Ik hou zelf erg van kaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit lijkt me echt heel erg lekker! Ik ga het onthouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey,

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! We streven ernaar om alle reacties zo snel mogelijk goed te keuren en eventuele vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes,

Kelvin en Laura